Love others because of Allah S.W.T

Saturday 25 February 2012

kesunyian .

Assalamualaikum . . .

kesian blog nie.. da lame menyepi .. hee .. besela.. tuannya bz memanjang .. x abis2 dgn test n quiz ..
Alhamdulillah..  kesemua test da habis untuk sem ini . . hee .. tnggal beberape kuiz n mr. final . XD. haha .bile nak start stdy ni . ? of course la study week kan .,. :)

hmmm... dalam beberapa hari ni .. sedih .. mungkin sbb tension yg teamat sgt .. dan dgn adanya beberapa masalah .. kdg2 .. terasa sunyi .. xde org yg btul2 dpt kongsi masalah .. dpt mluahkan tangisan.. mcm kt skolah dlu .. iqah saffri .. , saya rindu awk .. rindu sgt2 .. saya rindu nak ade kwn mcm awk .. tp xde kat sini .. mmg saya ade abdullah asri .. die tempat saya meluahkan perasaan .., tmpat saya manangis.. itupun in call .. sbb die pun jauh .. but ... saya pun prlukan seorang kawan.. kat sini .. mmg ramai kawan .. rmai sgt .. tp x sama dengan zaman skolah dlu .. btul la org ckp .. zaman sekolah adalah knangan yg pling indah dalam hidup seseorang .. kita x kan dapat ulang blik .. semakin lama .. masa semakin berlalu .. usia semakin meningkat ..  pengalaman semakin banyak .. dan dugaan dtg bertimpa2 .. sabar itu mmg perlu .. bg setiap pelajar .. expecially di universiti .. tapi.. , sebagai manusia biasa .. , lagi2 bg seorang perempuan , semestinya kadangkala akan jatuh juga air mata .. kerana air mata adalah luahan hati seorang perempuan .. i need u here , my friend .  da bnyk sgt yg dini pendam kan dalam hati ni nk cerita kt awk .. even da cerite kt asri . , tp ttp x puas slagi x cerita kt kawan baik saya ni . miss u so much . sincerely . dini . 







No comments: