Love others because of Allah S.W.T

Thursday 17 October 2013

my dream . ^_^ .

Assalamualaikum
jodoh itu rahsia Allah . sejauh mana kita merancang, selama mana kita setia , jodoh pertemuan itu tetap kuasa Allah yang Maha Esa. akan tetapi, itu juga bergantung kepada usaha kita. Allah itu Maha Mengetahui, apa yg kita doakan dalam solat kita sehari-hari. jika mahukan seseorang itu menjadi yang halal bagi kita, jangan lupa untuk titipkan namanya dalam setiap doa 5 kali sehari. lebih baik jika ditambah dengan yg sunat. at the end, dengan siapa kita akhirnya, sama ada orang di dalam doa itu atau seorang yg lain, bersyukurlah. kerna Allah telah menghadirkan seseorang untuk kamu. setiap yg Allah berikan itu ada hikmahnya. Allah akan memberikan yg terbaik buat kita . :)
well, back to the title. every girl has their own dream wedding right. so do I. masa kita remaja, or ada setengah org sejak kecik, dah terniat dalam hati tu, nnti kahwin nk warna itu, nk warna ini, nk pelamin mcm tu, majlis macam ni, especially bila pegi kenduri kahwin dengan mak. hihi.  tipula klau siapa perempuan x pernah pikir pasal nie. haha. 
and today, i will give some picture of my own dream wedding. perkahwinan impian la katekan. but ini just sebagai suka2. x bermaksud i will married dalam masa terdekat okay. no question please. hiks. AND, yang paling penting, x semestinya my wedding in the future akan sama sebijik seperti ini. it just a picture on how the theme and colour i like.
 jum enjoy the beautiful theme :
BLUE PINK






ce tgk kad kahwin yg comel2 ni :


kalau saya, saya suka yg ni :



its all based on your love story . 

setiap kisah cinta itu ada suka dukanya. 

semakin kita dapat menyelesaikan masalah antara pasangan, semakin kuatlah hubungan itu. 





harap2 satu hari nanti dapat merasai ini semua. insyaa Allah . 

apabila seseorang itu menjadi seorang isteri, maka lengkaplah agamanya apabila dia taat kepada agamanya, kedua ibu bapanya dan suaminya. 


to awak, seriusly saya terkejut bila awak ckp , mak awk ckp, dalam setahun lagi kita mungkin akan nikah. 
so sudden . rasa mcm tercepat pulak. hihi. but bila pun tarikhnya, saya tetap terima. to everyone, rahsia lagi okay. hiks. insyaa Allah kalau dah nak jadi kenyataan, and bila dah tiba waktunya, i will announce it . just wait and see . thank you. 

dupdap2 hati ni. x lama lagi mungkin dah nak jadi isteri orang. dah sediakah aku ? ^_*



^_*


1 comment:

Syahirah said...

wahh.. Good luck dini..
awak msti blh! :) dh follow awak. thanks